HTML

ValóVilág6

Friss topikok

Archívum

2014.01.21. 22:46 VV ManÓ PosztoL

Való Világ 6 - Simon lefeküdt Charlotte-tal

Kilenc nap. Mindössze ennyit kellett várni a ValóVilág hatodik szériájának első szexjelenetére. Charlotte (26), aki bevallása szerint már 500 férfit fogyasztott el, most Simon (26) karjaiban kötött ki, igaz, a villa csodabogara mindent megtett azért, hogy elcsábítsa.

Még a haját is levágatta Vikivel, csak hogy csinosabb legyen, ami, úgy tűnik, igencsak nagy hatással volt Charlotte-re, a lány ugyanis, amint meglátta lovagja új frizuráját, azonnal berántotta maga mellé az ágyba, ahol rögvest egymásnak estek. És legalább egy óra hosszat ki sem mozdultak a takaró alól.

simon+chalotte.jpg
– Szerelmes vagyok! Én sem hiszem el, hogy ez ilyen gyorsan megtörtént, de én ilyet még soha életemben nem éreztem. Olyan, mintha megtaláltam volna életem párját. Találtam egy lányt, aki végre megbecsül engem! – mondta fülig érő szájjal Simon, akinek komoly szándékai vannak Charlotte-tal. – Szerelmeskedtünk tegnap este, ami valami hihetetlenül jó volt. Persze van még mit kitapasztalni, de az a cél, hogy megtanuljam, hogyan lehet őt csúcsra juttatni. Orgazmus a legfelsőbb szinteken! – magyarázta a fiú.

S. N. 

blikk.hu

Szólj hozzá!

Címkék: ValóVilág6 VV Simon VV Charlotte


A bejegyzés trackback címe:

https://valovilag2014.blog.hu/api/trackback/id/tr125774365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása